sobota, 17 listopada 2012

Siema! Przepraszam, że wczoraj bez notki, ale jakoś nie było czasu w dzień a wieczorem byłam zmęczona. Postanowiłam sobie wczoraj zrobić dzień wolny. Trochę się źle czułam(gardło -.-) ale też trochę potrzebowałam odpocząć już od tego wszystkiego. Taki dzień w domu bardzo dobrze mi zrobił. A w drugiej połowie dnia nie mogłam już wytrzymać tak siedząc i bez sensownie gapiąc się w telewizor więc postanowiłam zrobić przemeblowanie (5 albo i 6 w tym roku) niestety każdy ma jakiegoś bzika a moim są ciągłe przemeblowania ^^ Uwielbiam coś zmieniać przestawiać, układać...

ostatni weekend wakacji♥

Dzisiaj może skoczę na miasto na chwilę, bo mam parę spraw do załatwienia i muszę kupić kilka rzeczy :)  Tak więc udanego dnia wszystkim czytelnikom.♥


6 komentarzy:

  1. fajne zdjęcie; )

    Zapraszam do mnie, do wygrania bon do sklepu : H&M, New Yorker, C&A lub Cropp. :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez uwielbiam robic przemeblowanie w pokoju;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kocham przemeblowania, tylko u mnie jest to 5-6 razy w miesiącu. Ciągle składam jakieś meble, rozkładam je z powrotem, dodaje coś nowego, przestawiam to co mi zostało w pokoju i tak w kółko!
    Pozdrawiam i obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń

-Odwdzięczam się za komentarze w wolnej chwili;
-Spam nie będzie akceptowany;
-Zajrzę do ciebie na pewno - jeśli mi się spodoba to zaobserwuję;
-Dziękuję za komentarz i zapraszam do przeglądania innych postów♥