sobota, 2 marca 2013

Dawno mnie tu nie było!

Hej ;) Wiem, że dawno mnie tu nie było ale nie miałam czasu przysiąść do komputera a tym bardziej pisać postów ;) Pierwszy tydzień po feriach chciałam rozpocząć w szkole dobrze no i przyznam, że się udało wpadła mi 4 z biologii, 4 z angielskiego i 4 i prawdopodobnie 6 z matmy^^  Tydzień minął mi niesamowicie szybko! Ale go nie zmarnowałam, bo byłam z Roksii u Sandry a w piątek udało mi się też spotkać z Roksaną :) Na pewno dużą część tego tygodnia spędziłam na nauce która zaowocowała w dobre ocenki :) Udało mi się posiedzieć trochę w kuchni i zrobiłam w sumie jedno sprawdzone ciastko, na które przepis dodam na dniach, bo jest banalnie proste, szybkie i smaczne^^  W piątek zrobiłam też gofry, a w środę sałatkę warstwową gyros :) Udało mi się też obejrzeć dwa filmy a dzisiaj mam zamiar zacząć oglądać kolejny ;) W czwartek jeden mnie tak zaciekawił, że w piątek ledwo wstałam :D I tak w sumie bez rewelacji minął pierwszy tydzień po feriach :)
Do jutra ;)

7 komentarzy:

  1. Ja też się nie skapnęłam, a tydzień minął... Gratuluję świetnych ocen ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ocenek kochana! Ja też muszę wziąć się za naukę, bo zostały tylko cztery miesiące... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ahh nie lubie biologii -_-
    obserwuje..! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre oceny dostałaś :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. oo, tą sałatke też często z mamą robię :D

    OdpowiedzUsuń

-Odwdzięczam się za komentarze w wolnej chwili;
-Spam nie będzie akceptowany;
-Zajrzę do ciebie na pewno - jeśli mi się spodoba to zaobserwuję;
-Dziękuję za komentarz i zapraszam do przeglądania innych postów♥