piątek, 15 lutego 2013

Today

Dobry wieczór :) Piszę z telefonu^^ Ale nuda mnie do tego zmusiła :D Oglądamy z babcią teraz jakiś film ale specjalnie się nie wciągałam, bo pisałam do tej pory na gg :) Pewnie zaraz położę się spać, bo usypiam w fotelu ;p

Nie mam pojęcia czy będziecie mogli zobaczyć to zdjęcie, bo pierwszy raz wstawiam z telefonu^^ A jakoś wyboru nie mam, bo mam raptem kilka zdjęć na telefonie  ;p Zdjęcie zrobione w czasie ostatnich świąt, a wgl to wszystkiego najlepszego ciotka ♥ Bo tak mi się zdaje, że ciocia ma urodziny dzisiaj, a podejrzewam, że czyta :)

Jak wam minął piątek? :)
Dobranoc♥

1 komentarz:

-Odwdzięczam się za komentarze w wolnej chwili;
-Spam nie będzie akceptowany;
-Zajrzę do ciebie na pewno - jeśli mi się spodoba to zaobserwuję;
-Dziękuję za komentarz i zapraszam do przeglądania innych postów♥