sobota, 9 lutego 2013

Roksii odpowiada! :)

Dobry wieczór :) Mamy chwilę czasu, więc Roksana odpowie na pytania które jej zadaliście, z pozdrowieniami dla anonimów :)

Hahaa ! ;> Pytania do naszej Roksii ? Przecież wy się nie przyjaźnicie, ona woli tamte zapchane egoizmem ''przyjaciółki'' niż cb. Sory, ale to nie przyjaźń. Ok jak jest w domu i ma daleko do koleżanek idzie do cb, ale jak jest z tamtymi to co spędza z tb całą przerwę ? NIE ! Więc to nie PRZYJAŹŃ !! A pomyśl co ona by wybrała wyjazd do kina z nimi czy wyjazd do kina z tb ? Zastanów się ;*
Dominika: Sorry, ale chyba się troszkę pomyliłaś anonimku :)  Nie spędzamy razem całych przerw ale codziennie w szkole ze sobą gadamy, jakbyś nie zauważyła większa część mojej klasy i równoległej spędza przerwy na stołówce szkolnej i m.in. Roksii i jej przyjaciółki też. A ja i Weronika z którą spędzam większość przerw rzadko tam siedziałyśmy więc wiesz -.- A jeśli chodzi o jej przyjaciółki to mogę powiedzieć, że mam dobry kontakt ze wszystkimi. A wyjazdy? Jakieś dwa tygodnie temu, bo wtedy byłam gdzieś z Roksaną, to chyba nie byłyśmy tylko ja i ona ale też Roksany przyjaciółka jak to ujęłaś jedna z "wypchanych egoizmem" -Karolina była  z nami . A wyjazdy? Wolimy sie spotkać u mnie czy u niej i spokojnie pogadać, ewentualnie czasem wyjdziemy na coś do jedzenia, ale wolimy spędzać czas w miejscu gdzie, możemy spokojnie pogadać.
 Roksana:Ja co do tego to wypowiedziałam się już wcześniej , drugi raz nie mam zamiaru tego powtarzać , ale pozdrowienia dla kochanego anonima.

 Jak długo się przyjaźnicie ? 
Przyjaźnimy się wsumie niedługo bo gdzieś tak od wiosny zeszłego roku .
Masz jakieś zwierzątko ?

Mam pieska ; )
Masz jakieś marzenia ? 

No pewnie , że mam marzenia . Chyba jak każdy :)
 Siedzicie razem?
Ale , że w ławce w szkole ?;d Jeśli o to chodzi to nie , bo nie jesteśmy razem w klasie.
Jak często się spotykacie?

Spotykamy się tak często jak pozwala nam na to szkoła itp.
Dlaczego sobie ufacie?

Każda przyjaźń jest oparta na zaufaniu , ja ufam Dominice po prostu wiem , że to co jej powiem zostawi dla siebie.
Robicie wszystko razem? 

Wszystko ? haha no nie bez przesady :D
Dużo czasu ze sobą spędzacie? 

Wsumie to z Dominiką chyba spędzam najwięcej czasu ze wszystkich swoich przyjaciółek , ale to też pewnie dla tego , że mieszkamy blisko siebie , jeżeli by tak nie było , myśle , że widywałybyśmy się rzadziej. :)
Śpicie czasem u siebie?

Ja jestem teraz właśnie u Dominiki i będę u niej spała :)
Macie jakiś film/serial który oglądacie razem?

Tak ! Zawsze oglądamy razem Pierwszą miłość ;d
Sądzicie, że po gimnazjum wasza przyjaźń przetrwa? 
Tak , myślę , że tak . Mamy nawet wspólne plany co do studiów i mieszkania razem :D
Wiecie o sobie wszystko czy dopiero się poznajecie? 

Myślę , że wiemy o sobie bardzo dużo , ale chyba nie do końca wszystko bo każdy ma jakieś swoje osobiste sprawy , o których nie mówi nikomu .
Jaka jest Dominika?

Dominika jest osobą, która gdy mam zły humor to albo mnie pocieszy , albo ryczy razem ze mną . Jest bardzo ciepłą , zwariowaną , nieogarniętą osobą jestem takim moim dużym cwelkiem <3.
Jaki jest twój ideał chłopaka ? 
Nie mam ideału , ale przede wszystkim w chłopaku muszę mieć przyjaciela .
Lubisz nawiązywać nowe znajomości ? 

Tak lubię i nie mam z tym najmniejszego problemu :)
Ulubione imię męskie ?

Wsumie nigdy się nad tym nie zastanawiałam i chyba takiego nie mam .
Masz rodzeństwo?

 Tak , mam dwie młodsze siostry.


Późnym wieczorem dodamy jakieś zdjęcia ^^ Dobranoc ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Odwdzięczam się za komentarze w wolnej chwili;
-Spam nie będzie akceptowany;
-Zajrzę do ciebie na pewno - jeśli mi się spodoba to zaobserwuję;
-Dziękuję za komentarz i zapraszam do przeglądania innych postów♥