czwartek, 3 stycznia 2013

Ulubieńcy kosmetczny 2012.

Hello! No to mamy pierwszy czwartek w  tym roku :) Postanowiłam zrobić podsumowanie roku jeśli chodzi o kosmetyki czyli ulubieńcy całego roku :)

 Mgiełki Avon - uwielbiam wszystkie zapachy! Są delikatne, urocze i długo utrzymują się na ciele :) Zdecydowanie na + :)
Szampon Pharmaceris odkryłam stosunkowo nie dawno. Chcesz poczytać o nim więcej TUTAJ
 Mój najukochańszy fluid♥ Używam go od lat, w sumie to był mój pierwszy fluid, nie będę się o nim jakoś szczególnie wypowiadać ale to zdecydowanie mój nr.1 :)

Wszelkiego rodzaju balsamy Oriflame! Nigdy nie myślałam, że polubię balsamy od Oriflame ale to się zmieniło o 180 stopni! Są to moje ulubione balsamy :) Świetnie nawilżają, szybko się wchłaniaja, są niedrogie, czego chcieć więcej? :D

Uciekam do książek :)

4 komentarze:

  1. Podkład Lirene też bardzo lubię :)

    Zapraszam do mnie na rozdanie z firmą Carmex :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mgiełki z Avonu , fenomenalnie pachną ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię tych mgiełek, ładnie pachną ale wysuszają mi ciało.

    OdpowiedzUsuń

-Odwdzięczam się za komentarze w wolnej chwili;
-Spam nie będzie akceptowany;
-Zajrzę do ciebie na pewno - jeśli mi się spodoba to zaobserwuję;
-Dziękuję za komentarz i zapraszam do przeglądania innych postów♥