wtorek, 1 stycznia 2013

Co robiłam w sylwestra?

Dobry wieczór : )Kilka ogłoszeń :D  Miałam dodać dzisiaj posta w denkiem grudnia ale nie miałam czasu, post pojawi się w najbliższych dniach, mam też kilka innych pomysłów na notki :) Ale wszystko w swoim czasie! Notki podsumowujące ubiegły rok będą się pojawiały do końca przyszłego tygodnia :) Może troszkę dłużej.
I przechodzę do tematu, bo przecież nie będę was całą notkę nudziła :) Wszyscy piszą o tym gdzie spędzili sylwestra i jak się bawili. Więc pewnie jesteście ciekawi co ja robiłam :) Więc tegorocznego sylwestra spędziłam u koleżanki, ale nie byłyśmy cały czas we dwie ani cały czas w domu^^ Wychodziłyśmy kilka razy najpierw koło 21, potem przed północą, i potem koło 2 byłyśmy odprowadzić kolegę :) A resztę nocy spędziłyśmy na rozmowach przez Internet, a nad ranem wydzwaniałyśmy do kogo się tylko dało^^ Haha. Aż w końcu koło 6 położyłyśmy się spać, a obudziłyśmy się koło 12 przez piekielnie mocne słońce które świeciło nam centralnie w twarze. Ech przez chwilę poczułam się jakby było lato!
Wakacje 2012r.♥

Uciekam już :) Mam nadzieję, że chociaż część z was przeczytała całą notkę^^ Jutro się odezwę!

7 komentarzy:

  1. ziomuś o 24 wypierdoliłyśmy na "nowe osiedle" cwelusku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no to fajny miałaś sylwester, ja też spędziłam go z koleżanką ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie ostatnio pogoda przypomina wiosnę ahh :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sylwestra spędziłam w gronie przyjaciół :D robiliśmy profesjonalne sesje zdjęciowe które możesz znaczyć na moim blogu :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :) może obserwujemy ? :p jeżeli tak ty daj znać a napewno się odwdzięczę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego Nowego Roku! :)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie w lato denerwuje zachodzące słońce, które świeci centralnie przez moje okno. Trochę nie na temat xD
    Ja też sylwestra spędziłam z kol. :D

    OdpowiedzUsuń

-Odwdzięczam się za komentarze w wolnej chwili;
-Spam nie będzie akceptowany;
-Zajrzę do ciebie na pewno - jeśli mi się spodoba to zaobserwuję;
-Dziękuję za komentarz i zapraszam do przeglądania innych postów♥