środa, 12 grudnia 2012

Przyjaźń.

Hej :)
Dzisiejsze popołudnie i wieczór spędziłam z Roksii. Na początku zrobiłyśmy ciasteczka...
Jutro przepis^^

.... a potem usiadłyśmy i na spokojnie pogadałyśmy, w sumie uwielbiam takie rozmowy ale tylko z nią, wiem, że mogę być z nią szczera i powiedzieć o wszystkim i że mnie zrozumie. Chyba jest jedyną osobą która mieszka blisko mnie i z którą mogę pogadać naprawdę o wszystkim co mi przeszkadza, boli, denerwuje i z czym sobie nie radzę, dlaczego mówię, że jedyną ktora mieszka blisko mnie? Dlatego, że jak pewnie wiecie mam Internetowe przyjaciółki z którymi również mam świetny kontakt a jeśli nie wiecie to możecie TUTAJ przeczytać.

Ehh myślałam, że powtórzę coś przed jutrzejszą matmą ale nie mam głowy. Tak więc do następnej notki! Buziaczki :)

8 komentarzy:

  1. o mniam *_* daj przepis , proszę :)

    + Ja przepraszam ,bo sama nie lubię podobnych wiadomości ,ale zajrzałabyś może na mojego bloga ? Chodzi mi tylko o opinię i czy się spodoba ,bo tematyka jest zbliżona do twojego bloga :) --> http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahaha ufff już myslałam :P:P:P
    dawac ciacha!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda pysznie czekam na przepis ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale smakolyki! !Fantastyczny blog i zdjecia!
    Zapraszam do siebie i jak masz ochote do obserwowania sie:-)
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Woww...it looks so delicious! You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  6. Woww...it looks so delicious! You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń

-Odwdzięczam się za komentarze w wolnej chwili;
-Spam nie będzie akceptowany;
-Zajrzę do ciebie na pewno - jeśli mi się spodoba to zaobserwuję;
-Dziękuję za komentarz i zapraszam do przeglądania innych postów♥