wtorek, 11 grudnia 2012

Odpowiedzi :)

Dobry wieczór ^^ Dodaję w końcu posta  z odpowiedziami na pytania :)


Czy pracujesz, jeśli tak to gdzie?
Nie pracuję ale się uczę, a to w pewnym sensie chyba praca :) 
Ulubione seriale? 
Pierwsza miłość, Przepis na życie :)
Wymarzony zawód?
 Dziennikarka, psycholog nie wiem w sumie ^^ Ale praca z ludźmi !

Czy lubisz swoją pracę?
Nie pracuje :D 
Twoje sposoby na chandre?
 Spotkanie z przyjaciółmi albo jakaś komedia :D

Lubisz chodzić na zakupy
Byle nie z mamą :) 
Jesteś włosomaniaczką?
Raczej nie :) 
 Hobby oprócz blogowania?
Mam dwie lewe ręce do gotowania ale lubię gotować :D I oczywiście robienie zdjęć :) 
 Masz rodzeństwo ? 
Nie :)
Masz chłopaka ?
Nie :)
Kochasz się w kims? 
niee ;p
dlaczego nie odpisujesz na komentarze? 
Odpisuje ;o Może nie od razu, bo ostatnio w ciągu tygodnia nie mam za bardzo czasu, na czytanie komentarzy, ale w sobotę czy niedziele staram się zawsze na spokojnie usiąść i odwdzięczyć się za wszystkie.
 ulubiony smak czekolady ?
Mleczna, biała, kokosowa :D 
 Ulubione imię męskie i żeńskie ? 
 Tośka, Michalina, Wiktoria, a męskie to Patryk, Dawid ^^

 czy twoi bliscy i znajomi wiedzą o blogu?
Więcej znajomych ale część mojej rodziny czyta bloga :)
 Co Cie skłoniło do założenia bloga?
Nuda i przyjaciółka :D

 Co chcesz dostać pod choinkę?
Coś co będzie tylko dla mnie i sprawi uśmiech na twarzy :) 
Kim jest Roksii ? Ładna jest ? pokażesz nam ją kiedyś ?
 Roksana to moja przyjaciółka :) Ładna, może kiedyś wstawię zdjęcie z nią :)

 ilu usobom ufasz w 100%-ach ?
 4 :)

Ulubiony film ? 
Jak się pozbyć cellulitu, Titanic, Nigdy w życiu,  Nie kłam kochanie :D
 Jeśli miałabyś okazję polecieć w kosmos, zrobiłabyś to ? 
Chyba nie ^^


Dziękuję za komentarze pod ostatnim postem, uśmiech na twarzy się pojawił! :)
Znalazłam ostatnio przepis na ciasteczka, banalnie proste :D Łapcie  PRZEPIS :)
No to do następnej notki^^

3 komentarze:

  1. Domcik ! robimy w czwartek te ciasteczka i o ! ;*
    Roksana.

    OdpowiedzUsuń
  2. :D moje pytanie się pojawiło ;)

    Ja też bym nie poleciała w kosmos :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O, super czegoś nowego się dowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń

-Odwdzięczam się za komentarze w wolnej chwili;
-Spam nie będzie akceptowany;
-Zajrzę do ciebie na pewno - jeśli mi się spodoba to zaobserwuję;
-Dziękuję za komentarz i zapraszam do przeglądania innych postów♥