niedziela, 18 listopada 2012

11 pytań :)

Hej! :) Postanowiłam wziąć udział w tag-u :) Zostałam otagowana przez Basię KILK .
Dostałam takie pytania:


1. Miasto czy wieś i dlaczego?
Wieś^^ Ale taka niedaleko miasta :D Bo można pooddychać świeżym powietrzem !: )



2. Najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?
Jak byłam u pradzidków i bawiłam się z dziadkiem w "lekarza" i on się kładł na łóżku a ja wchodziłam i wychodziłam i go badałam i robiłam "zastrzyki" kredkami ^^ Haha :D Miałam etedy ze 3 lata :D


3. Jak wyobrażasz sobie siebie za 10 lat?
Szczerze? Na pewno  nie w tak luźnych ciuchach jak teraz czyli z pewnością będę chodziła w szpilkach ^^


4. Czego nigdy nie ubrałabyś?
Trampek na szpilkach/ koturnach i błyszczących legginsów do błyszczącej bluzki .


5. Ulubiony kosmetyk?
Krem do rąk ^^ Malinowy z Orfilame :)


6. Ulubiona książka?
"Niepełni" "zabili mnie we wtorek" "zapach miłości" :)


7. Czy jest taki kosmetyk, który narobił Ci więcej szkód niż korzyści? Jeśli tak to co to było?
chyba nie ma takiego^^



8. Jeśli mogłabyś o tym decydować to jakie chciałabyś mieć włosy z natury? (kolor, strukturę itp)?
Proste! A co do koloru to mój mi odpowiada :)



9. Twoja wymarzona praca?
Psycholog :)


10. Ulubiony serial?
Pierwsza miłość :)





11. Dom czy mieszkanie w bloku?
Dom.  



Moje pytania 
1. Ulubiona potrawa?
2. Jakie kraje chciałabyś zwiedzić?
3. Lubisz podróżować?

4. Jaki masz kolor pokoju?
5. Ulubiony kosmetyk?
6. Malujesz się?
7. Ulubiona piosenka?

8. Ulubiony cytat?
9. Czego nigdy byś nie zjadła?
10. Wymarzony dom?
11. Ulubiona stronka internetowa?


 Nominuję każdego kto chce wziąć udział^^

 A teraz zmyka spać, bo jutro będę spała nie wiadomo do której a jednak trzeba kiedyś lekcje zrobić ; ) Dobranoc! :)



3 komentarze:

  1. Ciekawe odpowiedzi, również wolę wieś od miasta .:P
    Pozdrawiam i zapraszam do Sb w wolnej chwili. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi trudno byłoby zdecydować pomiędzy wsią, a miastem.. z jednej strony wieś świeże powietrze i wgl., a miasto sklepy, różnego rodzaju zajęcia... no trudny wybór, trudny :c

    OdpowiedzUsuń

-Odwdzięczam się za komentarze w wolnej chwili;
-Spam nie będzie akceptowany;
-Zajrzę do ciebie na pewno - jeśli mi się spodoba to zaobserwuję;
-Dziękuję za komentarz i zapraszam do przeglądania innych postów♥