sobota, 27 października 2012

Czego używam na codzień?

Siema! :) Przychodzę do was z postem w którym pokażę jakich kosmetyków do makijażu, pielęgnacji skóry używam najczęściej :) Co prawda to nie wszystko ale chciałam żeby wam się dobrze czytało ^^
Puder w kamieniu, kupią z pewnością jeszcze nie raz :)
Czyli jest świetny
ok.25 zł w Avonie.

Fluidy
Lirene - mam go nie pierwszy i nie ostatni raz i polecam <3
Kosztuje ok.15zł w Rossmannie i tam jest najtańszy.
Avon - Kupiłam pierwszy raz i jest taki średni. Nie wiem czy kupię kolejny raz.
Kosztuje ok.30zł w Avonie
 

Pomadki, obie bezowe. Jedna z Avonu - nie lubię pomadek
ale ta jest rewelacyjna! Ksztuje jak dobrze pamiętam ok.20zł
Na pewno jeszcze kupię :)
I zwykła ochronna z nivea, kosztuje nie więcej niż 10 zł :)
Lubię mieć ją w torebce :)


Krem do rąk. Kupiłam pierwszy raz i od dwóch tygodni stosuję regularnie
i mogę z czystym sumieniem powiedzieć - spisuje się:)
Nie powiem wam ile kosztuje, bo moja mama płaciła :)
Dostępny tylko w Oriflame :)

Najlepsze perfumy jakie istnieją! :) Kupię jeszcze nie raz !
Kosztują ok 40-50 zł w Avonie.
I co najważniejsze są trwałe :)




Błyszczyk z Avonu^^ Bardzo fajny i w zapachu i w smaku xD
Kosztuje coś koło 11-15 zł :)

Tusze. Jeden z bierdonki^^ A drugi z Avonu, oba nie są zbyt fajne.
I jeden i drugi kosztowały koło 10-12 zł I tak pierwszy kruszy się po 1-2 godz.
A drugi zostawia na oczach grudki

Mgiełka ♥ Kupiłam ją w promocji jedna za 12 zł a druga za 4 ^^
Więc się opłacało :D Kupię jeszcze na pewno :d
Antyperspirant w kulce, zakupiony w Marks&Spencer
Nie moja pierwsza i nie ostatnia kulka z tego sklepu <3


 Reszta przy innej okazji :) Podejrzewam, że jakbym dała tego więcej to by się wam kiepsko czytało :) Uciekam już, dobranoc wszystkim! :)






15 komentarzy:

  1. Na co dzień używam tylko błyszczyk i korektor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś te perfumy, ale jakoś tak wyszło, że się z nimi do końca chyba nie polubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. tymi mgiełkami z avonu to psikam wszystkie ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Dodaj więcej, lubię taki posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. krem z Oriflame wiem że jest genialny :P

    OdpowiedzUsuń
  6. o Avon. Heh kosmetyki są fajne gorzej być konsultantką ehh :(
    Dużo tego używasz, jak zawsze lubiłam się malować to teraz nie znoszę

    OdpowiedzUsuń
  7. Avon zdominował Twój makijaż i pielęgnację :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bez pomadki Nivea to się teraz nie ruszam :) a błyszczyk z Avonu mam identyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. używam tych samych perfumów ;33
    a na codzień to tylko tusz i eyeliner :D

    OdpowiedzUsuń

-Odwdzięczam się za komentarze w wolnej chwili;
-Spam nie będzie akceptowany;
-Zajrzę do ciebie na pewno - jeśli mi się spodoba to zaobserwuję;
-Dziękuję za komentarz i zapraszam do przeglądania innych postów♥